penagih--penagih belog ini.

Wednesday 25 June 2014

Seorang yang bernama aku di bulan Jun 2014.

assalamualaikum
wujud lagi rupanya blog aku ni
punya lah lama tinggal
sampai lupa macam mana nak update entry
*poyonya*

sebenarnya aku ni tengah tunggu wifi kolej aku unblock facebook
ada task nak kena bagitau ke budak-budak kelas
pukul 5 baru unblock
maka aku terfikir sambil menunggu best jugak kalau pergi jenguk blog kejak
hik

terbaru tentang aku?
setahun berlalu seriously banyak benda terjadi
kalau pasal percintaan, aku sekarang tidak lagi bergelut dengan masalah cinta aku yang dulu
dah genap setahun, aku berkawan dengan sorang mamat kajang ni
actually tak mengharap kat dia, tak sayang sangat kat dia masa mula-mula
dia yang beria-ria nak ke aku
tapi bila dah lama-lama ni, lagi-lagi bila dia dah reti ignore aku sejak dapat kerja baru
aku sedar,
sebenarnya aku perlukan dia, aku sayang dia.
menangis kot masa mula-mula dia busy tu
hahaha

kalau pasal study, alhamdulillah aku sekarang baru je masuk semester 6
sem ni bebudak kelas aku lantik aku jadi penolong setiausaha
ketua setiausaha lelaki, kau ingat boleh harap sangat ke?
mesti aku lettew yang didera buat kerja
awal-awal ni pun dah nampak permainan dia
puiii

kalau pasal family, nothing yang luar biasa
cuma aku perasan aku macam pemalas lah bila kat rumah
urghhh
hubungan aku dengan family okey
takde bergaduh ke apa macam dulu

hah apa lagi nak cerita ek?
oh baidewei, aku dah gemok sekarang
mohon share tips cemana nak kurus
kakaka


k itu je terfikir nak share dgn korang
next time lah aku cerita ceriti lagi
doakan aku berjaya tamatkan pengajian dgn jayanya.
^_^

4 comments:

  1. lamanya menghilang...setahun dah ye....how time flies...
    happy to read that u re okay =)
    selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sharena, rindunya nak berbalas comment
      lamanya saya hilang tu nak cakapnya
      dari akak anak sorang smpai dah beranak pinak lah cerita dia
      hihi

      thanks kak, berkat doa akak agaknya saya dah makin okey
      doakanlah semuanya lancar.
      selamat berpuasa jgk kak.
      kalau ada dtg ipoh, bgtau la saya :)

      Delete
  2. Salam, haiii~ lama gila kau xupdate blog..mesti dah xkenal aku lagi..haha banyak perkembangan nampaknya ya...haha salam ramadhan ya :) owh btw, dah semester 6, super senior lah ni~ hahaha...all the best for the final year ! ;)

    ReplyDelete
  3. Hai saya datang dari http://aqilahsigadisnovel.blogspot.com/ thanks melawat blog saya

    ReplyDelete