penagih--penagih belog ini.

Thursday 16 October 2014

Orang Pantai Dalam vs Orang Ipoh. Hurmm

8.16pm
16 Oktober 2014

Assalamualaikum
Baru je kan aku update aku bahagia bla bla bla
Sekarang aku dah berada dalam dilemma
Tersepit antara dua kekdahnya
Hmm

Si A,
Sayang benar kat aku
Orang Pantai Dalam, Kolumpo
Kerja promoter, tahun depan nak join agent hartanah
Muda setahun dari aku
Seorang yang manja sangat-sangat, mungkin sebab anak bongsu
Selalu insecure dengan aku, takut aku mencari yang lain
Tapi berjanji nak memperisterikan aku
Seawal tahun depan katanya.
Malangnya, aku tak mampu sayangkan dia.
Dah cuba tapi tetap tak mampu.

Si M,
Aku baru kenal dia
Masuk harini baru hari ketiga kenal dia
Orang Ipoh, sama tempat dengan aku
Kerja technician, tahun depan nak apply polis
Umur 26 tahun
Anak ke-5 dari 11 orang adik beradik *wow kan? hahaha*
Orangnya tegas, muka acah garang gitu
Nampak brader-brader dia tu
Tapi dengan aku, dalam hati ada taman rupanya
Dia seorang yang matang, ada ego
Emmm aku rasa aku dah rasa sayang kat dia ni.
Angau dah rasanya ni ha. Err hihi
Tapi aku takut dia tak rasa yang sama dengan apa yang aku rasa.


Tuhan, aku tak tahu.
Pada siapa patut aku kasihi sebenarnya?
Tapi hati berat kepada yang M.
Walaupun baru sangat kenal.
Terasa chemistry tu utuh.
Berborak macam dah kenal lama.

Hmmm. Tak suka lah rasa mcm ni.
T.T


No comments:

Post a Comment