penagih--penagih belog ini.

Thursday 14 March 2013

14032013 secara rawak. :)

assalamualaikum
ni aku dalam Dewan Melati
pensyarah dok membebel pasal praktikal kat depan
aku dok berbual dengan Wahida kat belakang
mesyuarat sulit uolss.
kakaka

aku just nak update random je lah pasal aktiviti aku:

1. esok aku akan gi interview SPA. moga-moga semuanya lancar lah. dokumen penting aku masih belum setelkan sepenuhnya. karang petang-petang sikit kot aku belek balik.

2. aku call ebal semalam. alhamdulillah rasa lega bila dapat dengar suara dia, dapat berkongsi cerita dengan dia dan the most important thing aku lega kami boleh berborak macam dulu-dulu. :)

3. hujung minggu ni member aku ajak gi Melaka. bercuti katanya. aku ni berbelah bagi jugak ni sebab duit tak berapa nak ada, esaimen berlambak-lambak. tapi aku dah cakap confirm pergi. zzzzzzz. entahlah, layankan je kot. sabtu ahad je pun. hee

4. minggu depan 210313, aku kena jumpa Dr Khuzaimah sebab nak mintak laporan perubatan. Unit Peperiksaan dan Hal Ehwal Pelajar kolej aku mintak laporan perubatan sebagai bukti aku tak hadir kuliah sebab sakit, bukan sebab sengaja ponteng.

5. mulai 010413, aku akan praktikal. sebulan wei. harap-harap diorang kt tempat praktikal tuww baik hati belaka. berdebor gak dada ni nak ngadap super senior ni. hukhuk

k tu je kot. bateri laptop nak habes. bye korang.

:D


1 comment:

  1. hai dear, wahh banyak aktiviti nih, all the best ya (n_n)..ehem2, sy pun suke gak buat mesyuarat sulit kt belakang tu, hahaha :P

    ReplyDelete