penagih--penagih belog ini.

Saturday 3 November 2012

Haha. Aku baru tahu something. Eksited pulak.

assalamualaikum
actually kan
aku baru tau cara nak letak reply comment kat ruangan comment form aku
sungguh eksited betul lah bila tau
sampai update entry serta merta ni ha
aku punya lah ingatkan nak tambah pape software
rupanya cehhh tersangatlah kacang

just pergi bahagian dashboard
pastu klik Setting
pastu klik bahagian Posts and comments
dan adjust comment location jadi Embedded
itu je.
gila lah benda senang gini aku tak tahu
HAHA

selama ni aku buat comment popup window
sebab dulu masa kat blog lama aku
ada sorang blogger ni tegur aku suruh buat popup window
sebab tak ganggu bila nak baca entry dalam blog secara marathon
ceh time tu aku pun ter-perasan la blog aku best gila
yela sampai ada orang nak marathon baca entry kat blog aku kot
kehkeh

tapi itu dulu
sekarang ni rasanya tak perlu nak marathon sangat kot
entry bukan banyak pun
yang banyak pun pasal emosi sahaja
so aku tukar la comment form jadi embedded below post
sila redha lah ye.
:D

p/s: dok ngidam nak tengok paranormal activity 4. tak pun sinister.
      sape budak ipoh kat sini? lai lai teman aku tengok movie kat ipoh parade. ngee

*tetibe*


12 comments:

  1. hehe okeh, cepat reply comment aku ni, hurry ! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha
      hidup lagi kau eh da 2 pagi ni?
      ingatkan aku sorang je kelawar
      :D

      Delete
  2. diam ah.
    aku setia dgn pop out window k setia.
    pasni malas nak komen dkt kau dah. kbai. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau memang manusia yang setia,sayam.
      tu memang kelebihan kau
      :D

      fine la taknak komen dah.
      kensel lah bermadu cmni. eh. hahaha

      Delete
  3. baru la bestkan...boleh la kita kata mengata...hehe!


    ipoh?


    mak ai jauh tuuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi kata mengata eh
      hehe

      ala u bkn kt kl ke?
      bape jam sgt pun nak smpai ipoh
      :p

      Delete
    2. adalah 3 ke 4 jam sampai...kalau drive 200km sejam lagi cepat sikit kot!


      hehe!

      Delete
  4. #94
    hye..sy datang follow sini.. klau sudi singgah la follow kmbali ye.. :)

    orng ipoh ke? ipoh kat mana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye mimie
      yup, sy org ipoh
      area simpang pulai
      mimie ada sedara kt ipoh ke?
      :)

      Delete