penagih--penagih belog ini.

Wednesday 11 July 2012

nak call dia tapi.......

dari pukul 9.00pm tadi
sampai lah sekarang
aku rase nak sangat call dia
entah la kenapa

tapi
aku takut.
aku takut aku mengganggu dia
kalau based on status kat fb tadi
aku tau dia sedang berdota dengan kawan2
tapi tak tau lah kot dia dah habes berdota.
aku tak mau mood dia berubah
disebabkan aku.

hurm
lama sungguh aku tak call dia
last masa 2 minggu lepas kalau tak silap
itupun dia macam tak sudi dah nak bercakap dengan aku
:(

setiap hari aku teringat kat dia
tak mampu aku lupakan dia
terkadang memori manis antara aku dan dia ter-flashback di kepalaku
bahagia sangat masa tu
:')

dia minta aku lepaskan dia
tapi masalahnya
mampukah aku melepaskan dia?
sampai sekarang aku masih tidak mampu

aku harap masih ada sinar harapan
walaupun kini segalanya tidak seperti dulu..

kreditku sudah expired kejap tadi.
aku hanya mampu merenung handphone aku.
sunyi.
sepi.
nak call dia dah tak boleh
nak text pun tak boleh.


wahai mataku,
harap malam ini
tidur lena itu milik kita.
 :\


p/s: maaf sebab menjiwa kacau kat sini. wuwu

No comments:

Post a Comment