penagih--penagih belog ini.

Thursday 12 July 2012

mimpikan si dia (110712)

semalam aku tak attend class.
aku rase tak sedap badan
so sepanjang aku tak pergi kelas
aku nak gi klinik tapi rase macam malas nak gerak amek borang sakit bagai
so aku just tidur je kat bilik.

time aku tidur tu
aku mimpi mama ajak pindah rumah baru
rumah baru tu macam kat luar negara
siap ada binatang banyak-banyak mcm kat safari park je
tapi binatang tu semua dalam bentuk kartun 3D
pastu tetibe belakang rumah aku ada gorila mengamuk meroyan tetiba
zzzz

tapi tah cemana tah
boleh pulak kitorang singgah kat satu homestay ni
homestay AH
aku ingat lg nama homestay tu sebab pelik dan pendek sangat =.='

ada family uruskan homestay tu
and yang tak sangkanya
kat homestay tu ada damia nurinsyirah
damia ni anak buah si dia
dalam mimpi aku tu, aku ngan damia rapat
kitorang ade la berbual sensama.

damia: nama kakak sape?
aku: kak fara. ingat lg ke?
damia: ouhh kak faraaa. ingat2. *sambil muka cute
aku: selalu org panggil damia ke syira?
damia: pak long panggil kite syira jeee. *buat muka cute lagik

lebih kurang gitu la dialognye
aku pun ingat-ingat lupe
then aku hug damia.
lama gak la.
rasa bahagia time tu
sebab kalau realitinya aku tak la rapat sgt ngan damia
just pernah jumpa sekali je
:)

then damia mintak nak makan.
aku layankan je lah.
pastu dia maen laptop ke ape tah.

dalam mimpi aku tu
mama damia ialah chuck lyssa.
chuck lyssa is ex-gf si dia
dan dlm mimpi tu
gayanya mcm lyssa tu ada something special dengan si dia
maybe wife ke lebih kurang cmtu la

tapi ending mimpi aku tak best
and menyedihkan.
tuptup ada seseorang yg penting dlm hidup aku meninggal dunia.
meninggal sebab eksiden.
berdarah-darah.
aku tengok depan mata sambil dukung damia.

tak lame pastu aku pun terjage dari tidur.
bangun dari tidur terus berdebar-debar dada.
haih. entahla kenapa aku mimpi camtu.

aku doakan dan harap sangat
orang yg meninggal dalam mimpi aku tu
dipanjangkan umurnya
dan dilindungi dari kecelakaan.
aminn.



No comments:

Post a Comment