penagih--penagih belog ini.

Thursday 29 December 2011

azam tahun baru 2012. ngee ;)

assalamualaikum
hari ni just nak cerita pasal azam baru je kot
sebab lagi 2 3 hari je 2011 akan melabuhkan tirai kan?
:)

untuk 2012 ni
aku rasa aku just bawak je azam 2011 yang belum tercapai ke 2012
so macam tak boleh panggil azam baru je
huhu

okey okey
ini antara azam aku untuk 2011
aku listkan yang mana aku ingat je tau
1. nak amek lesen kereta
2. nak tekel hati classmates aku
3. nak belajar masak
4. nak solat 5 waktu penuh sehari semalam

and believe it or not
empat2 azam aku untuk 2011 masih belum tercapai sepenuhnya
haduyai
aku pun tak tau la kenapa masih tergendala 4 azam aku
tapi yang pasti aku memang akan setelkan jugak azam2 aku
sampai la tercapai.
insyaAllah

so untuk 2012 ni
aku maybe nak tambah azam kot
heheh
berikut adalah azam2 baru yang aku teringin nak capai
1. nak simpan duit untuk tempah pakej percutian ke luar negara
2. nak simpan duit nak beli BlackBerry
3. nak simpan duit untuk tabungan perkahwinan
4. nak try amek kursus andaman and mekap
5. nak kerja part-time bila ada masa lapang
6. nak jaga hubungan antara aku da si dia. :p

so total azam aku untuk 2012 sama dengan 10 azam la
azam lama dan azam baru
harap-harap 2012 ni aku boleh capai azam-azam aku ni
tak dapat semua,separuh pun jadi la.
korang doakan lah tau aku diberi kudrat lebih nak laksanakan kesemua azam aku ni.
:D

so how about azam 2012 korang pulak?
mehla share-share cite dengan aku
mana tau boleh aku jadikan inspirasi.
hehe

okey itu je kot aku nak tulis
disebabkan aku bakal busy 2 3 hari ni
maklumlah semester baru da nak mula
so aku nak ucapkan
SELAMAT TAHUN BARU 2012
in advance
ngeeee :p

2 comments:

  1. sekurang2nya ada matlamat... baru ada usaha kan.. lebih bermakna perjalanan hidup..

    ReplyDelete
  2. yah btul 2.. azam saia taun neh saia nk b'ubah..nk tau knapa saia nk b'ubah.. follow saia kat blog sini.. http://hyepolowjer.blogspot.com

    ReplyDelete